KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Sprawdź gdzie jesteś

Jednym z najważniejszych aspektów w rozwoju każdego biznesu jest nieustanne podnoszenie wiedzy oraz kwalifikacji pracowników, jak również dostęp do nowych rozwiązań technicznych. Goodyear wie o tym doskonale, dlatego też od III kwartału 2009 r. uruchomił stały cykl profesjonalnych szkoleń skierowanych do ciężarowych serwisów oponiarskich oraz ciężarowych flot transportowych.

 

Inspekcje serwisu opon ciężarowych to nowość w Grupie Goodyear Polska. Wykonywane są przez Tomasza Sternika - Managera ds. Szkoleń Ciężarowych. Podczas inspekcji monitorowany jest każdy obszar pracy serwisu. Szczególny nacisk kładzie się na kwestie związane z bezpieczeństwem, wyposażeniem serwisu, jakością obsługi klientów oraz zewnętrzną i wewnętrzną wizualizacją.

Po zakończeniu inspekcji właściciel otrzymuje raport, który opisuje aktualną sytuację serwisu oraz przedstawia zalecenia dotyczące konkretnych działań.
Ich realizacja przyczyni się do poprawy poszczególnych etapów obsługi klienta, jak również do wzrostu jego zadowolenia z wykonywanych usług oraz pozwoli uniknąć problemów związanych np. z doborem nieprawidłowych opon.

 

Dużą część tych problemów można łatwo i szybko rozwiązać poprzez inwestowanie w rozwój personelu.
We wnioskach po każdym audycie proponowane są szkolenia dla pracowników danego serwisu, które podniosą ich kwalifikacje w obszarach wymagających poprawy.
- Inspekcje serwisów pozwalają nam poznać potrzeby oraz oczekiwania naszych klientów, dzięki czemu jesteśmy w stanie lepiej przygotować szkolenia, które są organizowane w siedzibach flot oraz u dealerów ich obsługujących - powiedział Tomasz Sternik.

Podczas szkoleń uczestnicy zapoznają się m.in. z takimi zagadnieniami technicznymi, jak: budowa, eksploatacja oraz montaż opon ciężarowych. Zajęcia składają się z dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej. Jak pokazują uwagi zawarte w ankietach przeprowadzanych po każdym szkoleniu, to właśnie część praktyczna jest wielkim atutem tych szkoleń.


Tym samym serwisy, których pracownicy zostali przeszkoleni przez Grupę Goodyear Polska, mogą oferować swoim klientom nie tylko wysokiej jakości ogumienie, ale także być dla nich profesjonalnymi doradcami.

Aby szkolenie doszło do skutku, należy zgłosić zapotrzebowanie bezpośrednio swojemu przedstawicielowi handlowemu lub wysłać zapytanie do Tomasza Sternika na adres: tomasz_sternik@goodyear.com.
Serwis może zostać również wytypowany do szkolenia na podstawie przeprowadzanych inspekcji. 

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/01112010_Sprawdz_gdzie_jestes/BETRANS 009.jpg

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/01112010_Sprawdz_gdzie_jestes/DSCN1811 (Small).JPG

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/01112010_Sprawdz_gdzie_jestes/DSCN2226.JPG