KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Opony zimowe Goodyear ULTRA GRIP MAX T jako pierwsze wyposażenie naczep Schmitz Cargobull

Warszawa, 27 października 2015 r.

Opony zimowe Goodyear ULTRA GRIP MAX T jako pierwsze wyposażenie naczep Schmitz Cargobull 

Schmitz Cargobull, jeden z wiodących europejskich producentów naczep, wybrał opony Goodyear ULTRA GRIP MAX T jako wyposażenie fabryczne naczep przeznaczonych dla klientów prowadzących działalność w trudnych warunkach zimowych. Naczepy w regionach takich jak Alpy, Skandynawia i Rosja będą jeździły na oponach zimowych Goodyear w rozmiarach 385/65R22.5 i 385/55R22.5. Schmitz Cargobull to kolejny, po Krone, wiodący producent naczep, który zdecydował się na najnowsze produkty zimowe Goodyear.

„Cieszymy się, że firma Schmitz Cargobull wybrała nasze najnowsze opony zimowe ULTRA GRIP MAX T jako pierwsze wyposażenie swoich naczep. W trudnych warunkach zimą  oferują one to, czego operatorzy flot powinni oczekiwać od zimowej opony ciężarowej: wysokie parametry trakcyjne i  przyczepność podczas ostrej zimy” – powiedział Peter Platje, dyrektor Goodyear Dunlop ds. sprzedaży opon do pojazdów ciężarowych na pierwsze wyposażenie w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. 

Goodyear przygotował dla operatorów flot pojazdów ciężarowych kompleksową ofertę zimową, w której znalazły się opony na oś kierowaną ULTRA GRIP MAX S, opony na oś napędzaną ULTRA GRIP MAX D oraz opony dla naczep ULTRA GRIP MAX T. Są to specjalistyczne produkty zimowe, posiadające zarówno oficjalne oznaczenie ogumienia zimowego – symbol trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF) – jak i symbol M+S. Ich podstawowe zalety to o 40% większa przyczepność nawet przy bieżniku zużytym do połowy oraz przebiegi wydłużone o 15%*.  Warto też pamiętać, że opony te kwalifikują się do oznaczenia 3PMSF nawet po zużyciu bieżnika do połowy**. Dzięki świetnym osiągom nowa linia zimowych opon ciężarowych Goodyear pomaga utrzymać pojazdy ciężarowe w ruchu, zapewniając spokój kierowcom i operatorom flot. 

Pełna specyfikacja opon montowanych przez Schmitz Cargobull to 385/65R22.5 160K 158L TL i 385/55R22.5 160K 158L TL.

Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu wiodących producentów pojazdów użytkowych na świecie wybrało opony Goodyear na wyposażenie fabryczne swoich samochodów. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo. Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największych producentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład której wchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraz technologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować jeden z najszerszych w branży zakresów usług dedykowanych.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 66 tys. osób i wytwarza swoje wyroby w 49 zakładach w 22 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron, w stanie Ohio i Colmar-Berg, w Luksemburgu, które dostarczają najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się  na stronie www.goodyear.com/corporate. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.

* Testy porównawcze przeprowadzone między październikiem 2013 r. a lipcem 2014 r. przez Centrum Innowacji Goodyeara w Luksemburgu (GIC*L) na oponach w rozmiarze 315/80R22.5 poykazały, że nowe opony Goodyear ULTRA GRIP MAX D oferują poprawę przyczepności na śniegu nawet o 40% w porównaniu z Goodyear ULTRA GRIP WTD. Obliczenia przeprowadzone przez GIC*L pokazują, że nowe Goodyear opony ULTRA GRIP MAX D na oś napędową oferują przewidywane wydłużenie potencjalnego przebiegu nawet o 15% w porównaniu z Goodyear ULTRA GRIP WTD. Faktyczne rezultaty mogą się różnić w zależności od m.in. warunków pogodowych, rozmiaru opony, ciśnienia powietrza i stanu technicznego pojazdu.
** Testy wew. przeprowadzone przez GIC*L w okresie od października 2013 r. do lipca 2014 r.