KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 w Porsche 911 Carrera 2

Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 w Porsche 911 Carrera 2

 

Goodyear dostawcą opon dla najnowszego modelu Porsche

 

/tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_11_29_Opony_Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric_2_w_Porsche_911_Carrera_2/2_Eagle_F1_Asymmetric_2.JPG

 

Porsche wybrało opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 (w popularnym rozmiarze 19”) jako pierwsze wyposażenie modelu Porsche 911 Carrera 2. Legendarny samochód sportowy będzie trafiał do klientów z oponami Goodyear w rozmiarach 235/40 ZR (przód) i 285/35 ZR 19 (tył). Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 otrzymały ostatnio najwyższą ocenę w teście brytyjskiego czasopisma ‘Auto Express’.

 

W takich samochodach, jak Porsche 911, dobór opony jest niezwykle ważny. Silnik jest w nich montowany z tyłu, co zapewnia doskonałą przyczepność. Opony jednak muszą być najwyższej klasy, aby w pełni wykorzystać możliwości auta, przenosząc na drogę potężną moc 350 koni mechanicznych. Dzięki wysokim parametrom i jakości, opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 doskonale odpowiadają na potrzeby kierujących tym modelem Porsche.

 

/tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_11_29_Opony_Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric_2_w_Porsche_911_Carrera_2/5_2012_Porsche_911_Carrera_2.jpg

 

Nowe Porsche Carrera 2 to nie tylko wysokie osiągi, ale także spełnienie surowych norm dotyczących emisji CO2. Dzięki zastosowaniu w oponach technologii Goodyear FuelSaving, łatwiej sprostać coraz bardziej wyśrubowanym regulacjom. Podstawą technologii Goodyear FuelSaving jest mniejszy ciężar opony i nowy rodzaj krzemionki wykorzystany w składzie bieżnika, co przyczynia się do redukcji wydzielanego ciepła poprzez zmniejszenie oporu toczenia.

 

/tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_11_29_Opony_Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric_2_w_Porsche_911_Carrera_2/4_Eagle_F1_Asymmetric_2.jpg

 

Opony Eagle F1 Asymmetric 2 wykorzystują również technologię ActiveBraking. Dzięki innowacyjnemu trójwymiarowemu układowi klocków bieżnika wpływa ona na zwiększenie powierzchni kontaktu opony z nawierzchnią podczas hamowania.

 

/tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_11_29_Opony_Goodyear_Eagle_F1_Asymmetric_2_w_Porsche_911_Carrera_2/6_Active_Breaking_Fuel_Saving.gif

 

„Technologia Goodyear FuelSaving pomaga zmniejszać zużycie paliwa, a ActiveBraking - skracać drogę hamowania zarówno na suchej, jak i na mokrej nawierzchni . Osiągi opony w zakresie kontroli nad pojazdem i hamowania
- wykazane zarówno w testach czasopism, jak i innych badaniach porównawczych
- są kluczowym czynnikiem dla wymagających kierowców samochodów sportowych. Takich właśnie jak użytkownicy Porsche 911” – powiedział Eduardo Garrido, marketing menedżer Goodyeara.

 

________________________________

[1] Wyniki testu opublikowane w czasopiśmie ‘Auto Express’, wydanie z 7.09.2011 r. (str. 73-82)

[1] W porównaniu ze średnimi wynikami trzech wiodących konkurentów. Droga hamowania na mokrej nawierzchni z prędkości 80 km/h do 20 km/h, droga hamowania na suchej nawierzchni z prędkości 100 km/h do 0 km/h, zmierzona przez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; Rozmiar opony 255/40R19; Miejsce testu: Mireval (Francja) i Garching (Niemcy); numer raportu: 76244706-1