KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Nowy serwis Premio w Olsztynie

Premio w Olsztynie

  

Goodyear kontynuuje rozwój na polskimi rynku sprawdzonej przez miliony kierowców w Europie sieci serwisów fast-fit

 

Pierwszy punkt serwisowy Premio - Premio Falco, został otwarty w Olsztynie. W Polsce jest już ponad 100 takich placówek, w tym cztery w województwie warmińsko-mazurskim. Pod patronatem koncernu Goodyear działa największa w Polsce sieć serwisów samochodowych, w których można szybko oraz niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić naprawy i kupić najlepsze opony.

 

Pierwsze Premio w stolicy województwa warmińsko-mazurskiego to punkt z bogatym, kilkunastoletnim doświadczeniem w branży serwisowej, należący do Pawła Karwickiego i Andrzeja Mazurkiewicza, a jego pracami na co dzień kieruje Krzysztof Zdun.

 

W Premio - w tym także w Premio Falco - można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio mogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz oczywiście przeprowadzić okresowe przeglądy aut. W olsztyńskim punkcie można skorzystać również z myjni.

 

„Serwis Falco w Olsztynie cieszy się zaufaniem setek kierowców. Wymieniamy i sprzedajemy opony, ale także dokonujemy przeglądów oraz napraw samochodów wszystkich marek. Nasi mechanicy znają się na swojej pracy, a kierowcy polecają nas sobie nawzajem. Myślę, że to przede wszystkim ze względu na jakość naszych usług Goodyear zaproponował nam przystąpienie do sieci Premio” - powiedział Andrzej Mazurkiewicz, właściciel Premio Falco. „Jestem przekonany, że dzięki ofercie Premio nasz serwis będzie jeszcze atrakcyjniejszy zarówno dla obecnych klientów, jak i tych, którzy jeszcze u nas nie byli” - dodał A.Mazurkiewicz.

 

„Jednym z najważniejszych aspektów członkostwa w sieci Premio jest to, że nasz serwis otrzymał szerokie wsparcie marketingowe. Poza tym, dzięki szkoleniom personelu, standaryzacji usług oraz profesjonalnemu systemowi kontroli w serwisie już znacząco podniosła się jakość naszych usług” - dodał Krzysztof Zdun, szef serwisu Premio Falco.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.

Premio jest liderem nie tylko jeżeli chodzi o liczbę punktów fast-fit. Stawia także bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.

Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 roku na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Pierwszym polskim punktem był Premio Ring w Gdańsku, który dołączył do sieci w 2006 roku. Obecnie Premio jest największą spośród około 20 sieci fast-fit działających w Polsce.

„Jestem dumny, że kierowcy z Warmii i Mazur zyskali kolejny profesjonalny serwis. Wysoki poziom umiejętności kadry zarządzającej i pracowników Falco to gwarancja sukcesu. Jestem przekonany, że współpraca z siecią Premio otworzy nowy rozdział w działalności tego olsztyńskiego serwisu, pomoże w jego dynamicznym rozwoju i ułatwi zdobywanie nowych klientów” - powiedział Piotr Czyżyk, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska. „Możemy czuć się bezpieczniej na drogach wiedząc, że coraz więcej pojazdów jest serwisowanych w sieci, spełniającej najwyższe światowe standardy, czyli sieci Premio” - dodał P.Czyżyk.

 

Według analityków koncernu Goodyear, o sukcesie punktów Premio decyduje m.in. to, że:

  • związane z Goodyearem serwisy Premio oferują klientom markowe opony wraz z profesjonalnym serwisem samochodowym,
  • we wszystkich punktach Premio obowiązują najwyższe standardy wykonywanych usług; o ich poziomie świadczy fakt, że docenili je bardzo wymagający niemieccy kierowcy,
  • każdy klient Premio ma pewność, iż zostanie obsłużony uprzejmie, bardzo szybko oraz będzie mógł skorzystać z produktów i usług po konkurencyjnych cenach.

 

Pełną ofertę Premio można znaleźć na stronie internetowej www.premio.pl

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_03_25_Nowy_serwis_Premio_w_Olsztynie/Fot. Rafal Radzyminski 448 x 298.jpg

 

Fot. Rafał Radzymiński

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_03_25_Nowy_serwis_Premio_w_Olsztynie/www.warsztat.pl    1.jpg

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_03_25_Nowy_serwis_Premio_w_Olsztynie/www.warsztat.pl    2.jpg