KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Nowa akcja marketingowa w PREMIO

Nowa akcja marketingowa w PREMIO

Sieć Premio Opony – Autoserwis rusza z nową akcją promocyjną, w ramach której przy zakupie opon zimowych Goodyear klienci otrzymają zestawy upominkowe. Działania marketingowe obejmą radio, Internet oraz tradycyjne materiały reklamowe.

Warszawa, 19 października 2015 r. – Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio kontynuuje działania, promujące szeroką ofertę produktów i usług, dostępnych we wszystkich 132 serwisach w całej Polsce.  Klienci, którzy począwszy od dziś kupią komplet opon Goodyear Ultra Grip Performance lub Goodyear Ultra Grip 9 otrzymają zestaw klocków dla dzieci gratis. Dodatkowo na osoby, które zdecydują się skorzystać z usług serwisów Premio, czekają dodatkowe atrakcje – m.in. drobne gadżety do auta oraz zniżki na opony i usługi.

Działania promocyjne marki Premio prowadzone są w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, jak również w Internecie. Cała akcja wspierana jest także tradycyjnymi materiałami reklamowymi (ulotki, standy, billboardy) w punktach serwisowych.

„Klienci kupując opony zimowe dbają o  bezpieczeństwo zarówno swoje, jak i swoich bliskich na drodze w czasie trudnych warunków atmosferycznych. Opony zimowe Goodyear Ultra Grip Performance i Ultra Grip 9 to pewność prowadzenia podczas dalszych i bliższych wyjazdów, kiedy na drodze można się natknąć na śnieg, lód, czy błoto pośniegowe. Zestaw klocków i gadżetów, który klienci otrzymają przy zakupie kompletu opon, z pewnością ucieszy nie tylko najmłodszych” – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę i Ukrainę. 

Promocja w serwisach Premio trwa od 19 października do 30 listopada lub do wyczerpania zapasów kompletów opon promocyjnych. Szczegóły oraz regulamin promocji są dostępne na stronie www.premio.pl.

„Nasi klienci często odwiedzają serwisy Premio ze swoimi pociechami. Najmłodsi fani motoryzacji, dzięki rodzicom mogą zdobyć jedyne w swoim rodzaju klocki. 

To może być wspaniała zabawa na długie jesienne i zimowe wieczory” – powiedziała Dorota Firlej, Marketing manager ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis Europa Centralna.

Kreacją i kompleksową obsługą promocji zajęła się agencja Bluecloud (należąca do firmy Cursor), a zakupem mediów agencje Upgrade Marketing oraz Up&More. 

Premio to obecnie 132 punkty serwisowe typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. 

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.  Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.