KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Kochasz swoje auto? My również! Nagrodzona kampania Premio

Kochasz swoje auto? My również!

 

Kampania Premio nagrodzona w konkursie Idea Awards

 

 

Warszawa, 20 kwietnia 2011 r. - Zimowa reklama sieci serwisów samochodowych Premio - „Kochasz swoje auto? My również”, wyróżniona została "Brązową Ideą". Statuetka przyznana została w kategorii motoryzacja za produkcję typu outdoor.

 

Kolejna odsłona materiałów reklamowych Premio jest spójna z przyjętą w 2009 roku strategią, mającą na celu podkreślenie emocjonalnego związku między kierowcą a jego samochodem. Sieć Premio zwraca również uwagę
na jakość oferowanych usług i profesjonalizm mechaników serwisów.

 

Marka Premio zdaje sobie sprawę z faktu, że kobiety stają się częstym adresatem usług serwisów. Zarówno projekt graficzny, jak i hasło reklamowe zimowej kampanii promocyjnej, skierowane zostały do żeńskiej grupy konsumentów, która staje się coraz istotniejszym odbiorcą w tym segmencie rynku.

 

„Bardzo nas cieszy, że reklama Premio została zgłoszona do konkursu przez internautę. Åšwiadczy to o sympatii, jaką konsumenci darzą markę Premio i prowadzone przez nas projekty. Nagroda w konkursie jest dla nas sygnałem, że nasze działania promocyjne zyskują uznanie zarówno klientów,
jak i ekspertów ” - powiedziała Beata Jarosz, Marketing Manager Premio.

 

Adaptację nagrodzonej kreacji na podstawie materiałów Premio przygotowała agencja Polymus. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

 

Idea Awards, to konkurs mający na celu ciągłe podnoszenie standardów reklam na polskim rynku, poprzez nagradzanie najlepszych z nich. Konkurs odbywa się on-line, dzięki czemu każdy może oddać swój głos na ulubioną reklamę. Do Idea Awards reklamę może zgłosić firma, agencja reklamowa lub też zainteresowany nią internauta. Finaliści wyłaniani są w dwóch etapach: kwartalnym (głosowanie on-line) oraz rocznym (głosowanie jury). Raz na kwartał prezentowana jest lista reklam, które uzyskały największą ilość głosów internautów. Z każdej kategorii wyróżniane są trzy reklamy, które uzyskały największą liczbę głosów w podkategoriach: TV, prasa, outdoor. Produkcje, które w głosowaniach kwartalnych uzyskały największą liczbę głosów trafiają do finału. Spośród finalistów jury wybiera zwycięzców konkursu. Do tej pory przewodniczącymi jury byli m.in.: Wojciech Mann, Alicja Resich-Modlińska, Tomasz Raczek, Brian Dunion, czy Jacek Bromski.

 

Premio to ponad 100 punktów serwisowych typu fast-fit, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie
i lokalizacji punktów.

 

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm.

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_04_20_Kochasz_swoje_auto_My_rowniez_ Kampania_Premio_nagrodzona_w_konkursie_Idea_Awards/Premio_Zima_2010_BILLBOARD_336_336.jpg

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_04_20_Kochasz_swoje_auto_My_rowniez_ Kampania_Premio_nagrodzona_w_konkursie_Idea_Awards/Idea-Goodyear_dyplom_320_448.jpg