KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Goodyear i Juventus działają razem na rzecz bezpieczeństwa zawodników i kierowców

Przygotowany wspólnie film podkreśla najważniejsze aspekty bezpieczeństwa zarówno na boisku, jak i na drodze.

Goodyear i Juventus, w ramach wieloletniej partnerskiej współpracy, raz jeszcze łączą siły, by działać na rzecz bezpieczeństwa. Ma w tym pomóc wspólnie przygotowany film z udziałem czterech gwiazd drużyny Juventusu: Andersona Hernanesa, Samiego Khediry, Norberto Murara Neto i Stefano Sturaro. Humorystyczne i optymistyczne video pokazuje analogię pomiędzy bezpieczeństwem na boisku i na drodze.
 
Klimat nowego materiału nawiązuje do hasła Goodyeara ‘Made to Feel Good’, a produkcja bazuje na podobieństwach obu znanych marek. Tak jak Juventus dba o bezpieczeństwo zawodników, tak Goodyear troszczy się o bezpieczeństwo kierowców. Najnowszy film to kontynuacja zainaugurowanego w ubiegłym roku wspólnego projektu. Poprzednia produkcja pod tytułem „Wyrusz w drogę w odpowiednich butach” kreśliła porównanie między właściwym doborem obuwia i ogumienia. Tegoroczny obraz ma uzmysłowić kierowcom, że właściwe opony przyczyniają się do zapewnienia bezpieczeństwa, komfortu i optymalnych osiągów, szczególnie kiedy zbliża się zima. 

„Jesteśmy dumni z kolejnego projektu, zrealizowanego we współpracy z tak prestiżowym klubem jak Juventus, który pomaga nam w popularyzacji istotnych zalet naszych opon. Bezpieczeństwo było zawsze dla Goodyeara kluczową kwestią, co pokazuje też nasz film z udziałem mistrzów drużyny Juventusu” - powiedział Matteo Castelli, dyrektor marketingu opon osobowych Goodyear Dunlop we Włoszech. 

Film został zrealizowany na terenie Ośrodka Szkoleniowego Juventusu. Swoją premierę będzie mieć 10 grudnia na YouTube (https://www.youtube.com/user/GoodyearTyresUK) i stronie www.goodyear.eu, gdzie zostanie pokazany w dwóch wersjach 90- i 110-sekundowej. 

Poza realizacją wspomnianych projektów, partnerstwo między Goodyearem a Juventusem obejmuje również działania reklamowe na tablicach LED przy boiskach, umieszczanie logo na podium oraz współpracę pomiędzy platformami cyfrowymi i społecznościowymi obu firm. 


Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 66 000 osób i wytwarza swoje wyroby w 49 zakładach w 22 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron, w stanie Ohio i Colmar-Berg, w Luksemburgu, które dostarczają najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie www.goodyear.com/corporate. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób.