KATALOG
SZKOLEŃ
HARMONOGRAM
SZKOLEŃ
SZKOLENIA
E-LEARNINGOWE
NASI
TRENERZY


Akademia Rozwoju Goodyear dla Premio

Na potrzeby naszych partnerów powstało nowoczesne Centrum Szkoleniowe Akademii Rozwoju Goodyear w Warszawie w Al. Jerozolimskich 212a, w którym odbywają się szkolenia mające na celu poprawę profesjonalizmu w obsłudze klienta, wzrost rentowności firm oraz przekazanie wiedzy dotyczącej różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pracownicy serwisów Premio mogli poszerzać swoją wiedzę, korzystając ze szkoleń zgrupowanych w czterech blokach programowych.

Kolejnym ważnym krokiem, było podpisanie umowy z Akademią Praktycznych Umiejętności. W ramach obustronnej współpracy powstała Akademia Praktycznych Umiejętności Goodyear z siedzibą w Warszawie przy ul. Dzierżoniowskiej 11, która oferuje szkolenia techniczne, skierowanych stricte do Partnerów Sieci Premio.
Akademia ta jest wyposażona w maszyny i urządzenia potrzebne do prowadzenia szkoleń z zakresu szeroko rozumianej obsługi technicznej pojazdów. Uczestnicy szkoleń zapoznają się ze schematami oraz przekrojami urządzeń. Swoją wiedzę teoretyczną mogą od razu zweryfikować w serwisie, znajdując przyczyny usterek w specjalnie do tego celu przygotowanych samochodach. Pod adresem internetowym www.apu.akademiapu.pl można zobaczyć, że szkolenia techniczne odbywają się w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, w którym pracują mechanicy.

W 2010 roku Akademia Rozwoju Goodyear przeszkoliła ogółem w szkoleniach stacjonarnych oraz wyjazdowych 706 osób, oferując 31 modułów szkoleniowych.

Uczestnicy każdego szkolenia otrzymują dyplom jego ukończenia. Osoby, które zdecydują się na zapisanie na cały program szkoleniowy, otrzymają specjalnie przygotowany dyplom ukończenia danego kierunku oraz atrakcyjną nagrodę-niespodziankę. Aby otrzymać dyplom ukończenia danego kierunku, należy zapisać się na wszystkie szkolenia obowiązkowe oraz na dwa fakultatywne do wyboru, chyba że w ofercie jest ich mniej.

Jednym z ciekawszych szkoleń techniczno-handlowych, które odbyło się po raz pierwszy w 2010 roku, była „Profesjonalna obsługa opon RunOnFlat oraz systemów do bankowozów (Hutchinson, Rodgard)”. Głównym celem szkolenia było zapoznanie jego uczestników z wiedzą o cechach opon produkowanych w technologii RunOnFlat, których trzecia generacja o podwyższonym komforcie została wprowadzona na rynek w 2009 roku. Dużą część szkolenia poświęcono nowym regulacjom prawnym, które wejdą w życie w drugiej połowie 2012 r. Mają one obligować producentów pojazdów w Europie do montowania na pierwszym wyposażeniu we wszystkich pojazdach elektronicznych systemów kontroli ciśnienia (TPMS). Znajomość obsługi tych systemów przez pracowników serwisów, może zaważyć na tym, czy dany serwis będzie postrzegany jako profesjonalny i nowoczesny.
Wszyscy uczestnicy mieli możliwość sprawdzenia w praktyce nabytych umiejętności, montując oraz wyważając koła, na które składały się opony RunOnFlat oraz specjalnie przeznaczone do tych opon obręcze z profilami bezpieczeństwa EH2+. Dodatkowo te same umiejętności sprawdzili, montując oraz wyważając koła wyposażone we wkładki Rodgard.

Poza szkoleniami oferowanymi przez Akademię Rozwoju Goodyear oraz Akademię Praktycznych Umiejętności Goodyear, w 2010 roku Dział Szkoleń przeprowadził serię szkoleń ciężarowych w terenie, których celem jest poprawienie obsługi opon oraz pełne zadowolenie z optymalnego wyboru produktów Grupy Goodyear Polska, wynikające z obniżenia kosztów przejechanego kilometra.
Nowością są również inspekcje serwisów ciężarowych, które pomagają właścicielowi spojrzeć na własny biznes oczami audytora oraz wyciągnąć wnioski dotyczące poprawy funkcjonowania serwisu oraz obsługi klienta. Szczególny nacisk kładzie się na kwestie związane z bezpieczeństwem, wyposażeniem serwisu, jakością obsługi klientów oraz zewnętrzną i wewnętrzną wizualizacją.

Do końca grudnia 2010 r. planujemy uruchomienie nowej strony internetowej Akademii Rozwoju Goodyear pod adresem www.arg.info.pl, na której oprócz zapisania się na szkolenia będzie można uzyskać informacje o nowościach w ofercie, pobrać materiały szkoleniowe, ocenić szkolenia, wymienić się na forum opiniami na temat wiedzy technicznej oraz uzyskać informacje na interesujące uczestników szkoleń tematy. W przyszłości planowane jest uruchomienie szkoleń e-learningowych dla Partnerów Grupy Goodyear.

Nowy harmonogram szkoleń na 2011 rok zostanie umieszczony 15.01.2011 na stronie www.arg.info.pl.

Na 2011 rok przygotowaliśmy kilka nowości, wśród których warto wymienić takie szkolenia jak: Rentowność sprzedaży usług, czy Marketing serwisowy. Pojawią się również nowe szkolenia techniczne - odpowiedź na zgłaszane  w 2010 roku potrzeby w tym obszarze.

Aby lepiej dostosować ofertę szkoleniową Akademii Rozwoju Goodyear, na przełomie listopada i grudnia 2010 r. zostanie przeprowadzone wśród partnerów sieci Premio badanie potrzeb szkoleniowych.

O jakości szkoleń oferowanych przez Grupę Goodyear Polska, najlepiej świadczą opinie uczestników. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się z nami Ci Partnerzy Premio, którzy najczęściej korzystali ze szkoleń w 2010 roku. Poniżej prezentujemy dwie z nadesłanych opinii: firmy MARTOM, której pracownicy uczęszczali najczęściej na szkolenia oferowane w ramach Akademii Rozwoju Goodyear, oraz firmy Orzeł S.A, której pracownicy najczęściej pojawiali się na szkoleniach technicznych, oferowanych w ramach Akademii Praktycznych Umiejętności Goodyear.

 

„W mojej ocenie inicjatywa Akademii Rozwoju Goodyear to jedna z najlepszych metod wsparcia swoich partnerów poza stricte handlowymi kwestiami. Miałem możliwość i przyjemność uczestniczyć w wielu szkoleniach z zakresu zarządzania personelem, motywacji, czy też marketingu. Dobór najlepszych na rynku fachowców, którzy doradzali nam, ale także szukali nowych rozwiązań problemów, z którymi na co dzień się spotykamy. I o to moim zdaniem chodzi, żeby pracować nad realnymi przypadkami, a nie słuchać wykładów  teoretycznych  bez wypracowania narzędzi do ich realizacji w życiu, w naszym biznesie. Å»yczyłbym sobie i innym  uczestnikom ARG, aby
w przyszłym roku pojawiło się więcej szkoleń bardziej skorelowanych z branżą, abyśmy bazę wiedzy, której budowę rozpoczęliśmy w tym roku, mogli uzupełniać. Jednocześnie zachęcam wszystkich, którzy jeszcze nie korzystali z pakietu szkoleń organizowanych przez Akademię, aby spróbowali i sami ocenili, czy jest to dla nich wartość dodana. Dla mnie zdecydowanie.”

 

Łukasz Bazarewicz
Partner Zarządzający, MARTOM


"Szkolenia w ORZEŁ S.A. na stałe wpisały się w strukturę Spółki. Na początku każdego nowego roku Dział Personalny przygotowuje Plan Szkoleń. Stałym elementem są szkolenia proponowane  przez Grupę Goodyear, które  pomagają nam coraz bardziej podnosić i doskonalić  kwalifikacje zawodowe  naszych pracowników. Szeroki program szkoleń, trenerzy o dużej wiedzy teoretycznej i praktycznej, nowoczesny sprzęt  sprawiają iż  nasi pracownicy wracają zadowoleni. Od tego roku GG poszerzyła swój wachlarz  proponowanych szkoleń, co doskonale wpisało się w nasze potrzeby. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku,  ze zwykłego serwisu ogumienia powoli stajemy się serwisem ogólno-mechanicznym. Szkolenia z Układów Hamulcowych, Geometrii układu jezdnego  samochodów, Zaawansowanej obsługi układów klimatyzacji, Diagnostyki samochodów osobowych pomogły nam posiąść odpowiednią wiedzę do wykonywania nowych usług. Trzeba również podkreślić, iż oferta jaką przedstawia nam GG jest atrakcyjna cenowo".

Magdalena Orzeł
Członek Zarządu ds. Personalnych, Orzeł S.A.

  

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_01_20_Akademia_Rozwoju_Goodyear_dla_Premio/AkademiaRozwojuGoodyear_dla_Premio_Informator_Premio_str_1.pdf_Page_1_640_480.jpg

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_01_20_Akademia_Rozwoju_Goodyear_dla_Premio/AkademiaRozwojuGoodyear_dla_Premio_Informator_Premio_str_1.pdf_Page_2_640_480.jpg

 

tl_files/Pliki/Aktualnosci/2011_01_20_Akademia_Rozwoju_Goodyear_dla_Premio/AkademiaRozwojuGoodyear_dla_Premio_Informator_Premio_str_1.pdf_Page_3_640_480.jpg